Ekipa na rajd:
W tym rajdzie spotykamy głównie moby z brakiem elementu oraz mrokiem.
Na tym rajdzie dobór drużyny jest bardzo ważne wymagane karty to:
1 Zabójca (Sin) - do przełączania przycisków.
3 Świętych Magów (Holy) - ambulans.
9-10 Dzikich Strażników (WK) z Krzyżowcami (Cruss) z co najmniej 65 poziomem postaci - siły atakujące.
1-2 Wojowników (Warek) - To on utrzymuje i prowadzi cały rajd
Jakie resy powinny się znajdować w ekwipunku?
Tak jak wspominałam większość mobów są bez elementu, lecz trafiają się także moby z elementem mroku. (Polecam res +70% na mrok / ew łączone z ogniem z powodu znanych nam Pyłowych Króli)
Droga do bossa:
Generalnie rajd przypomina labirynt (polecam trzymać się w grupie i nie zostawać z tyłu). Sin powinien uważać na dźwignie które rusza ponieważ muszą być wykonane w odpowiedniej kolejności. Po drodze spotykamy kościaną dźwignie przy której należy się zgrupować.
Boss rajdu:
Jak zachować się w pokoju bossa:
Podobnie jak na Rajdzie Matki Cuby, stoimy pod bossem i czekamy aż przyjdą mobki po czym wywalamy się z obszarówek.
Itemy które możemy uzyskać z boxa
Przedział otrzymania boxu 60-79
[63lv] Łuk Oblężniczy
[63lv] Różdżka Duszy
[63lv] Zabójca
[67lv] Kriss
[67lv] Miotacz Zaklęć Światła
[67lv] Kusza Balenty
[69lv] Bryzowy Krok
[69lv] Szata Testowa
[69lv] Wspaniały Obrońca
[65lv] Sztormowe Rękawice (8% na wodę)
[66lv] Buty Ognia (8% na ogień)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Seurel dnia Nie 14:47, 09 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach